إصدار موافقة لنقل مكتب الحملة/ الفرع

تمكن هذه الخدمة أصحاب الحملات من نقل المكتب الرئيسي أو الفرع لمدينة أو إمارة أخرى حسب رغبة صاحب الحملة

الإدارة

إدارة الحج والعمرة

نوع الخدمة

إجرائية

الجمهور المستهدف

أصحاب حملات الحج والعمرة

الوقت المتوقع

60 يوم

إجراءات الخدمة

  • 1 Operator applies for relocating head / branch office by sending email to Hajj and Umrah Division at the Awqaf branch office that the operator is affiliated to.
  • 2 Approval will be issued by the branch directly in case the relocation is in the same emirate/ city.
  • 3 In case relocating to another emirate/ city, Hajj and Umrah Division at the Awqaf branch will forward the application to the Hajj and Umrah Department, which will in turn refer it to the licensing committee. The latter will either approve or reject the ap
  • 4 Upon approval by the committee, the applicant will be advised to visit the concerned branch to collect the approval and details of required fee payment.
  • 5 Applicant will then pay the relocation fees by depositing the amount in the account and submitting payment receipt to the Hajj and Umrah division.
  • 6 Applicant relocates to the new office.
  • 7 Hajj and Umrah division inspects the new office to ensure adherence to all terms and requirements


عرض دليل المستخدم

نوع الملف: PDF / حجم الملف: 231.19 KB

الوثائق المطلوبة

  1. 1 Copy of original licence.

الشروط والأحكام

  • Operators must rent an office for the new location after obtaining Awqaf's approval
  • Once approved: The new location inspection report


رسوم الخدمة

10000

قنوات تقديم الخدمة

جميع أفرع الهيئة

قناه الدفع

ايداع المبلع في مصرف الهلال

عدد المستخدمين

0

اتصل بنا

80029723

97126213068

hajj@awqaf.gov.ae

من 07:30 ص - 02:30 م

الأحد - الخميس

80029723

Facebook, Twitter and YouTube

حكومتي



كيف كانت تجربتك؟
  • سعيد
  • محايد
  • غير سعيد

تصنيف الخدمة

المتوسط: 1 من 1 مستخدمين
عدد زيارات الصفحة: 335542
آخر تحديث بتاريخ: 03 ديسمبر 2017